Hi lovies!! I hope you doing well, i came across this article that had some really interesting questions so i thought why not?
I hope you enjoy reading this article!! luvs

๐Ÿ. ๐ฐ๐ก๐จ ๐ข๐ฌ ๐ญ๐ก๐ž ๐ฅ๐š๐ฌ๐ญ ๐ฉ๐ž๐ซ๐ฌ๐จ๐ง ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ก๐ž๐ฅ๐ ๐ก๐š๐ง๐๐ฌ ๐ฐ๐ข๐ญ๐ก?

twenty one pilots, quotes, and dark image couple, goals, and hands image
With my best friend, we always do it, we do it as a joke, like we are like talking and randomly he put his hand in front of me and we shake hands, is pretty weird

๐Ÿ. ๐ฐ๐ก๐ข๐œ๐ก ๐ฉ๐ฅ๐š๐ง๐ž๐ญ ๐ข๐ฌ ๐ฒ๐จ๐ฎ๐ซ ๐Ÿ๐š๐ฏ๐จ๐ซ๐ข๐ญ๐ž?

planet, neon, and blue image yellow, aesthetic, and planet image
Saturn, their rings are awesome!

๐Ÿ‘. ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐ค๐ข๐ง๐ ๐จ๐Ÿ ๐ฉ๐ž๐จ๐ฉ๐ฅ๐ž ๐š๐ซ๐ž ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐š๐ญ๐ญ๐ซ๐š๐œ๐ญ๐ž๐ ๐ญ๐จ?

couple, aesthetic, and Relationship image hands, couple, and aesthetic image
Idk, i'm straight, so i like boys to be funny, hugger and kinda weirdo.

๐Ÿ’. ๐š๐ซ๐ž ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ž๐š๐ฌ๐ฒ ๐ญ๐จ ๐ ๐ž๐ญ ๐š๐ฅ๐จ๐ง๐  ๐ฐ๐ข๐ญ๐ก?

Image removed girls, aesthetic, and fashion image
I won't talk you first bc im too shy, but if you talk me first or smile me first, like that smile of "Do you wanna be friends?", i will talk to you and doesn't stop haha, i will make you laugh and everything, i think is kinda annoying but apparently many people like it

๐Ÿ“. ๐ก๐š๐ฏ๐ž ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ž๐ฏ๐ž๐ซ ๐ฅ๐ข๐ค๐ž๐ ๐ฌ๐จ๐ฆ๐ž๐จ๐ง๐ž ๐š๐ง๐ ๐ง๐ž๐ฏ๐ž๐ซ ๐ญ๐จ๐ฅ๐ ๐ญ๐ก๐ž๐ฆ?

cool, grunge, and icon image 80s, 90s, and aesthetic image
Yeah, all the boys i have like

๐Ÿ”. ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐ข๐ฌ ๐ฒ๐จ๐ฎ๐ซ ๐ ๐จ ๐ญ๐จ ๐ฉ๐ข๐œ๐ค ๐ฎ๐ฉ ๐ฅ๐ข๐ง๐ž?

funny face, kian lawley, and what face image Temporarily removed
Amm... What is a pick up line?

๐Ÿ•. ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐š๐ง๐ข๐ฆ๐š๐ฅ ๐ฐ๐จ๐ฎ๐ฅ๐ ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ฅ๐ข๐ค๐ž ๐ญ๐จ ๐›๐ž?

bunny, rabbit, and animal image animal, tiger, and cute image
Tiger or a bunny

๐Ÿ–. ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐๐จ ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐๐จ ๐ฐ๐ก๐ž๐ง ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ฐ๐š๐ค๐ž ๐ฎ๐ฉ?

Temporarily removed galaxy, stars, and universe image
Nothing, i open my eyes and stay there looking nothing but thinking about time & space haha

๐Ÿ—. ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐œ๐จ๐ฅ๐จ๐ซ ๐š๐ซ๐ž ๐ฒ๐จ๐ฎ๐ซ ๐ฌ๐จ๐œ๐ค๐ฌ?

tattoo, rainbow, and aesthetic image aesthetic, fairy lights, and lights image
Now? My rainbow socks, i use them for sleeping

๐Ÿ๐ŸŽ. ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐š๐ซ๐ž ๐Ÿ๐ข๐ฏ๐ž ๐จ๐Ÿ ๐ฒ๐จ๐ฎ๐ซ ๐Ÿ๐š๐ฏ๐จ๐ซ๐ข๐ญ๐ž ๐ ๐ข๐ซ๐ฅ ๐ง๐š๐ฆ๐ž๐ฌ?

girl, aesthetic, and green image bambi, beaty, and blue image
- Arabella - Venus - Daphne - Khalani - Ramona In my opinion, this names are dope but like, unusual idk

๐Ÿ๐Ÿ. ๐๐จ ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ฉ๐ซ๐ž๐Ÿ๐ž๐ซ ๐๐š๐ฒ ๐จ๐ซ ๐ง๐จ๐ญ? ๐ฐ๐ก๐ฒ?

sky, clouds, and stars image city, night, and light image
Night but i think i will love more the night if i can go out and drive, but im 16 so my dad is like noooo

๐Ÿ๐Ÿ. ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐ฐ๐š๐ฌ ๐ฒ๐จ๐ฎ๐ซ ๐Ÿ๐š๐ฏ๐จ๐ซ๐ข๐ญ๐ž ๐ฆ๐ข๐๐๐ฅ๐ž ๐ฌ๐œ๐ก๐จ๐จ๐ฅ๐ž๐ซ ๐ญ๐ž๐š๐œ๐ก๐ž๐ซ ๐ฅ๐ข๐ค๐ž?

Image by iwasalilac_sky school, aesthetic, and classroom image
The reason i love history is bc him, It shows that he likes what he does, and as he speaks, he transmits that passion and transports you to history, it is super corny what i'm saying but I love how he gives the class.

๐Ÿ๐Ÿ‘. ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐ฐ๐จ๐ฎ๐ฅ๐ ๐ฒ๐จ๐ฎ๐ซ ๐๐ซ๐ž๐š๐ฆ ๐ฉ๐š๐ซ๐ญ๐ง๐ž๐ซ ๐›๐ž ๐ฅ๐ข๐ค๐ž?

couple, love, and goals image couple, love, and kiss image
Funny, Has his romantic moments, weird but normal at the same time ; it would be really nice to date someone who likes to laugh and actually enjoy Tim burton movies, yeah that will be super coooool.

๐Ÿ๐Ÿ’. ๐ฐ๐ซ๐ข๐ญ๐ž ๐š ๐ฌ๐ก๐จ๐ซ๐ญ ๐ฌ๐ญ๐จ๐ซ๐ฒ ๐š๐›๐จ๐ฎ๐ญ ๐ฒ๐จ๐ฎ๐ซ ๐ฅ๐ข๐Ÿ๐ž ๐š๐ญ ๐ญ๐ก๐ž ๐š๐ ๐ž ๐จ๐Ÿ ๐Ÿ— ๐š๐ง๐ ๐š๐ญ ๐ญ๐ก๐ž ๐š๐ ๐ž ๐จ๐Ÿ ๐Ÿ”๐Ÿ•

canon, feliz, and foto image dress, kids, and baby image
I don't want to write a story, i already do the homework haha Age of 9: Kinda Dump, playing with barbies, watching TV Age of 67: I will be in Chrismast, with my husband with my 5 sons (yeah 5!! i want the chrismast to be big okay?) and my grandsons

๐Ÿ๐Ÿ“. ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐š๐ซ๐ž ๐Ÿ๐ข๐ฏ๐ž ๐จ๐Ÿ ๐ฒ๐จ๐ฎ๐ซ ๐Ÿ๐š๐ฏ๐จ๐ซ๐ข๐ญ๐ž ๐›๐จ๐ฒ ๐ง๐š๐ฆ๐ž๐ฌ?

tattoo, boy, and eyes image boy image
- Dominic - Dimitri - Benjamin - Noah - Daniel

๐Ÿ๐Ÿ”. ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐ข๐ฌ ๐ฒ๐จ๐ฎ๐ซ ๐ณ๐จ๐๐ข๐š๐œ ๐ฌ๐ข๐ ๐ง?

pink, angel, and pale image aesthetic, fashion, and girl image
Virgo

๐Ÿ๐Ÿ•. ๐๐จ ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ก๐š๐ฏ๐ž ๐ญ๐ซ๐ฎ๐ฌ๐ญ ๐ข๐ฌ๐ฌ๐ฎ๐ž๐ฌ?

idk

๐Ÿ๐Ÿ–. ๐ฐ๐ก๐จ ๐ฐ๐š๐ฌ ๐ญ๐ก๐ž ๐ฅ๐š๐ฌ๐ญ ๐ฉ๐ž๐ซ๐ฌ๐จ๐ง ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ก๐š๐ ๐š ๐ฆ๐ž๐š๐ง๐ข๐ง๐ ๐Ÿ๐ฎ๐ฅ ๐œ๐จ๐ง๐ฏ๐ž๐ซ๐ฌ๐š๐ญ๐ข๐จ๐ง ๐ฐ๐ข๐ญ๐ก?

style, fashion, and girl image selena gomez, friends, and girls image
I dont remember, i think my bestie

๐Ÿ๐Ÿ—. ๐๐จ ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐›๐ž๐ฅ๐ข๐ž๐ฏ๐ž ๐ข๐ง ๐ฆ๐š๐ ๐ข๐œ?

Yes, everything is possible

๐Ÿ๐ŸŽ. ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐š๐ซ๐ž ๐ฒ๐จ๐ฎ๐ซ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ๐š๐ฏ๐จ๐ซ๐ข๐ญ๐ž ๐ฌ๐จ๐ง๐ ๐ฌ ๐ซ๐ข๐ ๐ก๐ญ ๐ง๐จ๐ฐ?

girl, model, and kaia gerber image Temporarily removed

- Season of the Witch || Donovan Leitch
- Truth Hurts || Lizzo
- New Friends || Maty Noyes

๐Ÿ๐Ÿ. ๐ฐ๐ก๐ž๐ง ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ฐ๐ž๐ซ๐ž ๐Ÿ•, ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐๐ข๐ ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ฐ๐š๐ง๐ญ ๐ญ๐จ ๐›๐ž ๐ฐ๐ก๐ž๐ง ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ ๐ซ๐จ๐ฐ ๐ฎ๐ฉ?

girl, space, and art image
Astronaut, I find the space a wonderful thing, i still want to be an astronaut but i dont have the body or the high so i give up haha

๐Ÿ๐Ÿ. ๐ฐ๐ก๐จ ๐ข๐ฌ ๐จ๐ง ๐ฒ๐จ๐ฎ๐ซ ๐ฆ๐ข๐ง๐ ๐ซ๐ข๐ ๐ก๐ญ ๐ง๐จ๐ฐ? ๐ฐ๐ก๐ฒ?

Image removed quotes, pink, and aesthetic image
I was thinking that everyone has a life haha, i was on my instagram and everyone go out and that

๐Ÿ๐Ÿ‘. ๐ก๐š๐ฏ๐ž ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ž๐ฏ๐ž๐ซ ๐ฐ๐ข๐ฌ๐ก๐ž๐ ๐ญ๐จ ๐›๐ž ๐ฌ๐จ๐ฆ๐ž๐จ๐ง๐ž ๐ž๐ฅ๐ฌ๐ž?

party, friends, and grunge image
Yes, one friend of mine, she always hang it out and has so much friends, she is always out. I wish i was more social

๐Ÿ๐Ÿ’. ๐ข๐Ÿ ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐œ๐จ๐ฎ๐ฅ๐ ๐ ๐จ ๐›๐š๐œ๐ค ๐ข๐ง ๐ญ๐ข๐ฆ๐ž ๐š๐ง๐ ๐œ๐ก๐š๐ง๐ ๐ž ๐จ๐ง๐ž ๐ญ๐ก๐ข๐ง๐  ๐ฒ๐จ๐ฎ'๐ฏ๐ž ๐๐จ๐ง๐ž, ๐ฐ๐ก๐š๐ญ ๐ฐ๐จ๐ฎ๐ฅ๐ ๐ข๐ญ ๐›๐ž?

kendall jenner, bella hadid, and model image
Being more social and not stay in my house all time, i lose friendship bc i didn't hang out so much, so yeah

๐Ÿ๐Ÿ“. ๐ฉ๐ข๐œ๐ค ๐ฎ๐ฉ ๐ญ๐ก๐ž ๐Ÿ๐ข๐ซ๐ฌ๐ญ ๐›๐จ๐จ๐ค ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐ฌ๐ž๐ž, ๐จ๐ฉ๐ž๐ง ๐ข๐ญ ๐ญ๐จ ๐ฉ๐š๐ ๐ž ๐Ÿ’๐Ÿ, ๐ฐ๐ก๐š๐ญ'๐ฌ ๐ญ๐ก๐ž ๐Ÿ๐ข๐ซ๐ฌ๐ญ ๐ฅ๐ข๐ง๐ž ๐จ๐ง ๐ญ๐ก๐š๐ญ ๐ฉ๐š๐ ๐ž?

book, horror, and it image it, clown, and horror image
Do we look like we like fagots? - It by Stephen King

Thatยดs all for now, i hope you liked it, have an amazing day and always remember, Do what you have to do and don't let anyone let you down!

Keep Spraying Love!!
XOXO