1) Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4.

"hours? A day? It felt like an eternity. They’d been holding hands ever since they dropped"

2) Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotels?

Yeah

3) Who was the last person you texted?

My best friend

4) Have you stolen a street sign before?

Nope

5) Do you tan or burn?

burn

6) Have you ever had to have surgery?

Yes

7) Are you a righty or a lefty?

Righty

8) Do you have freckles?

No,I wish

9) Do you always smile for pictures?

nahhhh, sometimes you gotta serve that smoldering look

10) What is the last thing you downloaded onto your computer?

A past paper.

11) What’s you zodiac sign?

Gemini

12) Have you ever peed in the woods?

yep

13) Have you ever pooped in the woods?

eww no

14) What’s your hair color?

Dark brown

15) Do you chew your pens and pencils?

nope, I'm not really a fan of the taste

16) How many people have you slept with this week?

zero, I'm 15 pls.

17) What color are your eyes?

Dark brown

18) Do you wear the hood on hoodies?

yeah

19) Is it OK for guys to wear pink?

well duh, dude wear what you want

20) What’s the farthest away place you’ve been?

south africa

21) Are you allergic to anything?

yeah

22) Do you wear glasses/contacts?

glasses

23) Where in the world would you like to travel?

everywhere but if i had to pick, Italy

24) Do you like watching scary movies?

yessssssssss, I usually enjoy the movie and forget about it til it becomes dark

25) What were you doing at midnight last night?

Sleeping

26) What movies could you watch over and over again and still love?

The notebook, Shrek

27) Last person you kissed/kissed you?

Nobadddyyy

28) Do you have any phobias?

Yes

29) Would you ever strip or pose nude in a magazine?

depends, how drunk would I be?

30) What’s under your bed?

the floor

31) Can you change the oil on a car?

the oil on my non existent car? sure

32) Ever gotten a speeding ticket?

No

33) Ever ran out of gas?

I don´t even have a car

34) Are you sarcastic?

I am, but it's mostly unintentional

35) Best thing to eat for breakfast?

Toast or cereal

36) What color are your sheets?

Turquoise

37) Are you lazy?

AF

38) What was the name of your first pet?

Gucci

39) What is your Chinese astrological sign?

Snake

40) How many languages can you speak?

Two, english and Nyanja (its kind of must to learn this in Zambia)

41) What magazines do you read?

None

42) How are you feeling right now?

tired and emotionally drained

43) Are you stubborn?

so they say

44) Can you whistle?

no, and that makes me sad

45) Have you read the Harry Potter series?

please DON'T come for me, but no

46) What’s your favorite candle scent?

Vanilla

47) Do you sing in the car?

YES and my mum hates it

48) Do you sing in the shower?

Yessssssssss! All the time

49) Have your pants ever fallen down in public?

No

50) Can you close your eyes and raise your eyebrows?

no

51) Do you make wishes at 11:11?

I'm usually asleep so no

52) Do you think musicals are cheesy?

yes, But I still watch them, It's a love - hate thing.

53) Dogs or cats?

Both

54) Can you touch your nose with your tongue?

No

55) Can you walk in heels?

no, heels suck, I tried for a while but I gave up and stuck to my sneakers

56) Occupations you wanted to be when you were a kid?

Astronaut

57) Do you believe in ghosts?

sort of

58) Ever have a Déjà-vu feeling?

YES and it freaks me out

59) What inspires you?

My grandmother

60) Do you wear slippers?

all the time

61) Do you wear a bath robe?

once in a while

62) What do you wear to bed?

a t-shirt

63) Have you ever eaten a crayon?

yes

64) What’s your favorite season?

Summer

65) What’s your favorite holiday?

none

66) Do you turn the water off when you brush your teeth?

sometimes

67) Peanuts or Sunflower seeds?

peanuts

68) What is the last thing you watched on TV?

Grown-ish

69) Ever took dance lessons?

nope, pssht I'm already a pro (not)

70) Is there a profession you picture your future spouse doing?

psychiatrist maybe

71) Can you curl your tongue?

Sadly, no

72) Mac or PC?

Both

73) Have you ever cried because you were so happy?

Yes and people usually think I'm sad until I start laughing like a psycho

74) Do you remember your dreams?

I do

75) Do you wear perfume?

once in a while

76) Do you regularly burn incense?

Nope

77) Ever been in love?

Unfortunately

78) Who would you like to see in concert?

Drake or The neighbourhood

79) If you could live anywhere in the world, where would you live?

Madagascar

80) Hot tea or cold tea?

Hot tea even if its scotching outside

81) Tea or coffee?

Coffee

82) If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?

I would buy my own house and car

83) Can you swim well?

HEY, I float that's enough

84) Can you hold your breath without holding your nose?

Yes

85) Are you patient?

No not really

86) DJ or band at a wedding?

DJ

87) Last time you swam in a pool?

Last summer

88) Have you ever had plastic surgery?

No

89) Which are better: black or green olives?

I hate olives.

90) Can you knit or crochet?

I think I can still Knit

91) Best room for a fireplace?

Living room, I guess

92) Do you want to get married?

NOPE, aspiring nun (jk I honestly don't know)

93) Are you listening to music right now?

yeah

94) Is there anything that you’re disappointed about?

My last exams

95) What quote do you live by?

"Be yourself, everyone else is already taken"

96) Do you have kids?

no

97) Do you want kids?

yes, but not now

98) What is your favorite color?

yellow

99) Do you miss anyone right now?

yeah

100) Do you have any pets?

yesss a cat