Hey beautifuls,

I found this awesome challenge thing and I'm bored so yeah. xD

1. Coffee or tea? Hot tea and iced coffee.

2. Black and white or color? Depends, omg. I like all. xD

3. Drawings or paintings? Oh man. I love both. xD

4. Dresses or skirts? Ok, this is not going well I like both!! I can't decide. xDD

5. Books or movies? Are you serious??? Ok, you guys this is so hard, I cannot decide. xDD I love both so much.

6. Pepsi or Coke? Coke. Ahhh finally!! xDDD

7. Chinese or Italian? Chinese. <3

8. Early bird or night owl? Such a night owl! <3

9. Chocolate or vanilla? Chocolate!!

10. Introvert or extrovert? Girl. I'm the freakin epitome of introvert.

11. Hugs or kisses? Depends on how hot the person is. xDD

12. Hunting or fishing? Both is murder!! Neither.

13. Winter or summer? Winter!!!

14. Spring or Autumn? Autumn!

15. Rural or urban? Rural for sure! <3

16. PC or Mac? PC

17. Tan or pale? Pale af. <3

18. Cake or pie? Cake <33

19. Ice cream or yogurt? Neither. :O

20. Ketchup or mustard? Oh yes mustard! <3 xD

21. Sweet pickles or dill pickles? Sweet!! xD

22. Comedy or mystery? Both, but prefer mystery. <3

23. Boots or sandals? Boots.

24. Silver or gold? Silver.

25. Pop or Rock? Rock, no METAL! xD <3

26. Dancing or singing? On nooo, I love both. xD

27. Checkers or chess? Or.

28. Board games or video games? Video Games <33

29. Wine or beer? Eww neither!

30. Freckles or dimples? Freckles.

31. Honey mustard or BBQ sauce? I love bothhh!

32. Body weight exercises or lifting weights? Pizza.

33. Baseball or basketball? Honestly I don't care. xD Basketball.

34. Crossword puzzles or sudokus? Crossword Puzzles, bitch. xD

35. Facial hair or clean shaven? prefer shaven but I'm lazy af. xD

36. Crushed ice or cubed ice? I hate both. xD

37. Skiing or snowboarding? Skiing.

38. Smile or game face? Smile.

39. Bracelet or necklace? Necklace.

40. Fruit or vegetables? Fruits

41. Sausage or bacon? I don't eat animals lol, soo xDD

42. Scrambled or fried? Fried.

43. Dark chocolate or white chocolate? Girl, how dare you?!! Both!

44. Tattoos or piercings? Ahhh both!! xD

45. Antique or brand new? Antique please. xD

46. Dress up or dress down? Depends. xD

47. Cowboys or aliens? Aliens!

48. Cats or dogs? Both <3

49. Pancakes or waffles? Waffleeees <3

50. Bond or Bourne? idc, Bond? xD

51. Sci-Fi or fantasy? FANTASY! <3<3

52. Numbers or letters? Letters!

53. Harry Potter or Lord of the Rings? As much as I LOVE HP I gotta go with my fav movie, lotr. <3

54. Fair or theme park? Theme.

55. Money or fame? Money.

56. Washing dishes or doing laundry? Laundry.

57. Snakes or sharks? Snakes, sharks scare the sht outta me xD they are beautiful tho.

58. Orange juice or apple juice? Orange Juice

59. Sunrise or sunset? Both <3

60. Slacker or over-achiever? Slacker xD

61. Pen or pencil? Both.

62. Peanut butter or jelly? Hmm I think it's peanut butter jelly time! xDD Both.

63. Grammys or Oscars? Oscars.

64. Detailed or abstract? Detailed.

65. Multiple choice questions or essay questions? Essay.

66. Adventurous or cautious? Adventurous.

67. Saver or spender? Saver.

68. Glasses or contacts? Glasses.

69. Laptop or desktop? Laptop.

70. Classic or modern? Classic. Well, it kinda depends.

71. Personal chef or personal fitness trainer? Personal Fitness Trainer.

72. Internet or cell phone? Internet. But I could live without both. xD

73. Call or text? Neither.

74. Curly hair or straight hair? All kinds are pretty.

75. Shower in the morning or shower in the evening? Evening.

76. Spicy or mild? Dependsss

77. Marvel or DC? I don't care xD

78. Paying a mortgage or paying rent? Mortgage.

79. Sky dive or bungee jump? Sky dive.

80. Oreos or Chips Ahoy? Reeses peanut butter cups.

81. Jello or pudding? Pudding.

82. Truth or dare? With girls truth with boys dare. rawr xD jk xD

83. Roller coaster or Ferris wheel? Roller Coaster.

84. Leather or denim? Denim.

85. Stripes or solids? Solids.

86. Bagels or muffins? Muffins. <3

87. Whole wheat or white? Whole Wheat. <333 with fresh butter n cheese so good <3

88. Beads or pearls? neitherrr.

89. Hardwood or carpet? Hardwood but I like carpets too.

90. Bright colors or neutral tones? Neutral.

91. Be older than you are or younger than you are? I like being 21 lol xD

92. Raisins or nuts? Nuts lol

93. Picnic or nice restaurant? Nice Restaurant.

94. Black leather or brown leather? As long as it's faux.

95. Long hair or short hair? Both is sexy.

96. “Ready, aim, fire” or “Ready, fire, aim”? Ready, aim, fire.

97. Fiction or non-fiction? Fiction.

98. Smoking or non-smoking? Non-Smoking.

99. Think before you talk or talk before you think? Think before.

100. Asking questions or answering questions? Answering.

Ok. This sht was harder than I thought it would be. xD I actually thought it's not gonna be hard at all but oh well. xD
Hope you enjoyed (how?) and thx for reading. xD
You should try this too, it's really fun and I'd love to read yours. :) <3